Sandra 2009 - förändring!

D håller i sig!
Peppar peppar!!
I går var ja åter igen ute i spåret, nu ett nytt spår... för mig iaf ett nytt spår.
Rammelbergsspåret.
Fick dock ont under fötterna så vart inga många rundor om man så säger, typ en.
Men va fan ut var ja iaf! D e huvudsaken just nu, bara att ta sig ut! D
DUKTIGT SANDRA!
( Måste peppa mig själv hela tiden för att jag ska lyckas komma in i det här ordentligt)
Så i dag skulle jag fixa i dom andra sulorna i pjäxisarna men d har ja ju såklart glömt o nu ids ja inte!
Som ni förstått skippade jag skidorna i dag just pga av sulorna ja sku fixa så bestämde mig för o vara ut o springa ist.
Sjukt skönt var d! och jag orkade mer än jag trodde.... Springa tycker ja om!
Sen lite styrke hemma o ännu en solning efter d ( Nu börjar färgen ta sig så man ser ut som folk på lördag )
Känns som mina dagar verkligen börjar gå på rutin nu....
Men så jädra mkt som simmar i mitt huvud nu så e d bra att jag har rutiner hela dagarna så min tankeverksamhet fylls med annat än allt d där som känns mer jobbigt o tungt.
Hoppas hoppas HOPPAS att jag inte kollapsar sen nästa vecka när jag e tokbakis på söndag...
Säg att d inte måste ta flera dagar o bli människa igen!
Känns som jag inte kommer få ha den kontrollen som jag vill ha på lördag.
Gud hjälpe mig.

Nu e jag så trött, kanske märks?
Åt precis en apelsin, dom e så sjuuukt goda nu håller på och äta ihjäl mig på apelsiner just nu!
Tonfisk, keso o avokade hela veckan till lunch, haha e ni inte impade på min vecka hittills?
Inte riktigt jag??
Nä men Sandra har blitt en ny människa nu ska ni se.
The old one is gone!
Jag gillade inte riktigt henne, hon den där 2008 års Sandra.
Dags utforska Sandra 2009 nu, hon verkar vettigare och ha o göra med =)

Nu ska jag lägga undan den här mojängen och bläddra lite i Glamour innan jag blundar för natten.


Puss & Natta där ute!

Love / Sandra.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0