Dyrt teamsportia besök i dag!!!

Hämtat ut dom....
SKIDORNA!
Pjäxor, handskar, vallagrejs, och köpt ett par täckisar!
Trånar ännu efter den där jackan, få se vad lönen säger när den kommer...
Vart ett dyrt men roligt besök på Team i dag, haha!
D vart en liten smärre miss bara.
Sebbe från byn som jobbar där missuppfattade mitt "skidpaket" lite fel.
Fram på disken hamnade nog min 25 års present från några andra kära vänner som han trodde jag skulle ha nu.
Men jag har redan glömt vad jag såg!!!! LOVAR!!! =)
Bara några detaljer som jag inte kunde missa & glömma.... ;)
Får kanske chansen kolla in korgen vid senare tillfälle, haha!
Sötisar!

Har precis bakat klart!
Bara tårtorna kvar i morrn bitti...
Sara & hennes bror har varit här och kollat lite tv o umgåtts, innan d var tjejorna på kina o drog en middag!
Var MUMS!
Skönt att man i morrn åxå ska ut o äta med familjen!
I morgon blir Sandra Blad 25, jisses...åren går..... fortare o fortare... men e väl så d e.
Ska försöka dra min skidpremiär på mina nya skidor i morrn då ist eftersom den aldrig blev av i dag.
Men d får man se när man vaknar på morgonen o slänger ut huvudet o kollar tempen!

PLING!
Nu e kladdkakan färdig!
Nu stänger bageriet för i dag & Sandra stänger snart sina ögon för natten....

Sju minuter i sju i morrn e d 25 år sedan jag föddes, då pustade mamma ut ordentligt!
Rätt less hon var på mig då =)
Men se så glad hon e över o ha mig nu, hihi.

Gonatt vänner!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0