Nu får hon vila, och vi går måste gå vidare...

Nu är dessa tårfyllda dagar över. Iaf i dom mängderna.
Även i dag var d väldigt vackert.
Minnesstunden hölls på Valhall, som vanligt bra anordnat.
Läste min dikt & höll ett kort tal om faster.
Kändes lättare och göra det i dag när jag bara kände hälften av människorna.
Sen var det alldelens för känslosamt i går.
Gick knappt läsa genom tårarna i dag så i går hade d inte gått.
Men tror mina ord nått faster, glaset på ramen hade gått sönder helt av sig självt i går.
Spooooooki tyckte jag & mina kussar.

Men nu e man utmattad. I huvudet och i kroppen.
Har tagit ena väldigt lugna eftermiddagar.
I kväll orkade jag inte alls träna, inte bra när kroppen är såhär trött.
Men ist har jag bakat kanon gott bröd!
Längtar redan till frukosten i morgon!
I morgon ska man även tillbaka till jobbet.
Underbart veta att man får gå till sina bästa vänner när man går till jobbet.
speciellt efter dagar som dessa.

Fick även ett mess om stor uppskattning som gjorde mig glad i kväll.
Tack! Ibland behövs det så lite för att man skall kunna le... :-)

Nu ska jag gå & provsmaka mitt bröd och kolla lite tv.
Blir en tidig kväll ikväll...

Kram på er alla där ute!

Love / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0