Res i kärlek





I dag har man ännu en gång gått igenom det tyngsta som finns i livet.
En begravning, ett farväl till någon man håller kär.
Det var så vackert i kretsen av dom närmaste ute i Seskarö.
Fasters smultronställe på jorden.

Mina ögon bränner, mitt huvud värker.
Tårar kommer då & då.
Till och med på spinningpasset som jag lyckades ta mig till idag.
För denna dag tänker man även extra mycket på dom andra kära jag nyligt förlorat i livet.
Morfar & Jimmy.
Morfar, Jimmy & Faster... Jag saknar er mer än ord kan beskriva.
Morfars lugn, Jimmys tokigheter & fasters ständiga omtänksamhet.

D faller en sten från hjärtat när man lyckas ta sig igenom en sån här dag.
Men i morgon blir d nog tungt igen, då är det minnestund för alla andra som vill hedra henne.
Kommer närvara även där.
Känns ändå bra få vara nära släkt såna här gånger.
Våran släkt är ju väldigt taighta, dom människor som funnits med hela ens liv.
Men sen börjar bearbetningen igen, att gå vidare.
En sorg är alltid en sorg som alltid finns i hjärtat.
Men man får aldrig glömma det som finns kvar.
Och jag är säker...
på att jag en dag får möta som igen.
Och då skiljer ingenting oss åt för då är det för evigt.

Ska försöka få mig nån blund, har inte skömt bort mig med det dom senaste dagarna.

Ta hand om varandra där ute! Uppskatta livet & lev som DU vill leva.
Det finns en pekpinne där uppe i himlen som kollar ner så vi sköter oss :-)
Min faster.

Sov gott!

Love / Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0