Keep moving

Söndag igen
Tänk att livet bara fortsätter
Varje dag, fast livet hela tiden förändras
Både stora & små förändringar gör sån inverkan på oss & på livet
Ingen dag är den andra lik

Var till Seskis & träffade släkten i går eftermiddag
Väntade hela tiden på faster skulle komma in genom dörren
Hör hennes röst hela tiden
Kommer aldrig glömma den
Som pappa säger: Allas våran "pekpinne" :-)
Overkligt, overkligt, overkligt
Mina kussar e d alltid även under dessa tråkiga omständigheterna lika roligt att träffa
Är alldelens för sällan
Men till hösten ska vi åka till London
Ser jätte mkt fram emot det, varit på väg så länge

Livet går faktiskt vidare vare sig vi vill eller inte
Men har man den kraft som jag har omkring mig av alla människor jag känner så klarar man av det mest otänkbara
Ta god hand om varandra där ute, älska & förlåt, ingen är perfekt men alla e vi människor

Love / Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0