Man ska aldrig sluta förvånas...

Har precis avverkat första passet på GYMMET... Jo ni läste rätt.
Pulsen var fan uppe i ja jag vet inte vad av att bara kliva in där, tack gode gud att d var lite folk.
Ja få se hur d kommer gå i forts....
Tur jag har Millan, utan henne hade jag då aldrig varit där d kan jag lova!
Men ger mig själv en ordentlig klapp på axeln för i kväll =)
I morrn ska ja lägga upp nån plan med Emma, blir himla intressant!
Går den här kroppen trimma i form verkligen? Ja kanske..... haha!

Nu ska ja fixa ihop en smoothie o sen kanske man skulle kolla desperate.
Sen blir d boken o sömn.
D e en ny dag i morgon åxå!

Snälla halsen var inte ond på mig i morrn åxå, orkar faktiskt inte med d!

Ha en skön mystisdag kväll =)

Love / Sandra




Kommentarer
Postat av: emma

Men fy sjutton så duktigt!!Jag såg minsann att du blivit vår guldkund:)Kul, då kanske man får se dig på nått pass här snart!

2009-03-25 @ 06:24:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Strongenought

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0