Slösa borde vara mitt mellannamn...

Jag e helt makalös på o göra av med pengar!
DYRT vart d på Team i dag IGEN!
Men nu hålls brösten på plats och snygg om fötterna e jag på gymmet....
Skor var då verkligen inget ja tänkte köpa den här gången, men va fan jag behövde dom verkligen.
Springskor i gymmet e ingen höjdare.
Dessutom var dom svarta & ROSA.... Wiiii! Skita snygga juh!
Ett par till mys pys mysis byxor blev d åxå.... efterlängtat köp!
Så nu drar vi nog på d där ikea besöket en månad till, haha!

Nu ska ja äta lite & kolla läget på Jowa och sen fara till Vitån o kolla skotertävlingen.
HEJA KALLE!

Jo....lill plutt blå XAN-dra e ren igen, men nu kommer ja garanterat skita ner den igen redan i dag.

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0