Helg igen...

Uppe med tuppen denna lördag morgon! Känns skönt!
Detta även fast d blev nått glas på B4 i går, men ändå en gode lugn tillställning.... för min del iaf.
Ingen ro i kroppen o sova, har alldelens för mkt o göra den här helgen som sagt.
Nu ska ja äta min gröt o äggfrukost o sen väcka upp Millan o fara o tvätta fjällan o lill plutt blå ( Millans nya namn på min bil, haha ) med bror.
Sen blir d team o kolla om d finns nå träningskläder.
Men sen,.....?
Blir d väder för o skidra eller ska man fara o kolla på tävlingen i Vitån?
Måste fundera....
Sen i eftermiddag e d äntligen dags o fixa håret, min utväxt e grotesk!
Ska bli lite ljusa slingor nu tydligen =)
Phil & Sara ska få sina efterläntade massager åxå.
Och sen än senare gymmet..... och i går pratades d om middag hos Mel.
Vi får nog se hur d blir med den biten =) Tagit ut kyckling för säkerhets skull iaf.

Nästa helg ska vi bo på hotell, jag & mina 2 goaste singelbruttor ;)

Nä dags för ägget o thekoppen o sen en runda med dammis innan biltvätten!

Ha en härlig lördag där ute!

Love /Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0