Äntligen fredag...

E trött!
Jobbar som mest, tok jobbar verkligen... Men skoj e d!
Men dock har allt som har med julen o göra kommit på efterkälken en aning...
Men jag orkar inte stressa ihjäl mig i år, d får bli som d  blir.... D blir bra iaf!
Får ju vara med min familj iaf, d e d absolut viktigaste!

I morrn ska jag SOVA!
Sen handla julmaten med mamma.
Å sen e d dags för årets sista PERSONALPARTY!
Julbord & raj raj =)
Vet redan att d kommer lyckas, d gör vi alltid ;)
I skakar HUDverket av sig julstressen en aning, haha!

Nu ska ja åka ner på nån affär o köpa lite godis, känns som ja e värd d i kväll.
Maya har varit så gullig o hållt tvättstugan hela dagen så jag skulle kunna tvätta nu på kvällen.
Så d blir några vändor i trappen i kväll.... Sköööööööönt få d gjort.
Så grymt osköna sockor man får andvända nu när allt e smutsigt.....

Ha e n mysig fredag!!

Love / Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0