En sliten partyprinsessa bloggar...

Måndagen kom åter...
Denna gång väldigt sliten...
Hela gänget på jobbet kände fortfarande av lördagens galenskaper!

I fredags packade jag i hop alla mina produkter o redskap för en mysig lugn tjejkväll med Madde.
Robin var på äventyr så vi passade på då :)
O mys hade vi, fina fötter, naglar och ansikte fick vi.
Hade även denna helg beslutsångest vart ja sku ta vägen dagen efter.... lördagen alltså.
Åter igen... Kalix eller Lule...???

Lördag: Beslutet blev Kalix.
Och herre vad ja valde rätt!
Grym förfest med en drös härliga människor!
Sedan party på hotellet, som vart den galnaste jag varit på på länge.... Men roligt hade vi! :)
Dagen efter var tung... Råångest efter lunch på B4 där d vart spännande lucköppning för dom flesta av oss.
Tur att vi alla hade lite olika delar av kvällen vi minns så vi kunde knyta ihop kvällen bra till slut.
Men som sagt kul hade vi!
Får vi snart göra om!

I veckan blir d korta dagar på jobbet, lite skönt hinna med lite annat om dagarna... Känns som ja hamnat lite efter med allt här hemma sista veckorna.
Inte riktigt van vid o jobba ;)
På onsdage d dags för släktträff, blir jätte skoj träffa alla... Har inte en blekaste vilka som kommer... Men kussarna e alltid en fröjd få träffa!
Så i morrn ska här bakas igen... Som att jag inte gjorde nog förra veckan, nå väl tycker ju d e roligt och d uppskattas alltid.
Brors frys blev gode full förra veckan... Inte mkt mer som fick plats i den frysen :)
Hoppas d smakar!

Nu känner jag för en riktig god natts sömn...Känns som kroppen o ögonen behöver d nu.
Kanske märks i mitt sätt att formulera mig i dag.... Inte bästa bloggdagen...

Men go´natt på er vänner!

Love / Sandra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

min frys är mindre full nu.. därimot skåpen rätt fulla av tomma burkar..:P lämmmnar tillbaa dom så fixa du dom full igen:)

2008-07-08 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0