Sandra, uppe med tuppen!


"Ju mer man tänker ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar"

Nalle Puh

Jo jag vet d e löjligt tidigt på morgonen för att jag ska sitta här o skriva blogg nu...
Men jag vet inte vad d e me mig, sover så förbaskat dåligt!
Vaknar med tuppen, typ när d blir ljust, gör sen dåliga försök till o somna om.
Sover bara dåligt, så lika stiga upp.... Fast i dag var ja lite mer tvungen.
För även om ja inge jobb har så finns d vardagsjobb till min kära familj som jag får göra....
Springa deras ärenden... :-)
I dag är d dags för Englunds IGEN.... Dit e jag faktiskt lite less på o fara om jag får säga....
Börjar bli van efter alla år nu.... Vi som haft sån sjuk tur med våra BMW:er....NOT!
Men ska man åka fint får man lida pin....haha!
Om dom bara skulle kunna göra sitt jobb direkt på d där stället skulle d vara aningen mindre problem...!!!
Nya bilar kan ju itne vara så svåra fixa...Eller?
Nåväl sen ska ja nog o inhandla lite mat, och därefter träffa Kix för en fika eller kanske lunch i stan el hos henne...
Sen kanske man ska svänga om Hannah på vägen hem i Högsön om  hon e hemma...
Sen lite mat och träning.... Sen lär man väl vara sten död i kväll när man stigit upp de nhär koko tiden på morgonen!
Men men 9 ska bilen vara på Englunds, hoppas d blr en ok lånebil för vädret e itne så kul köra i ser d ut som genom mitt fönster..
D lite jobbiga blir ju att ja ska till stan i morrn igen, ska faktiskt JOBBA nån timme.... Bara massera lite....
Blir skoj faktiskt, nu när man arm e hel igen!
Tänk så helande människan är egentligen...
Jo jag vet jag e nog lite i nattmössan än för o skriva mer, därför avslutar ja nu med o önska er en bra dag!

Love / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0