Våffeldagen i dag!

" Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i örat "

Nalle Puh

Han är så klok lilla Puh...
Vissa saker känns så enkla när han pratar....
Finns vissa man skulle kunna fråga om dom itne har ludd i öronen, för d man säger verkar inte gå in alla gånger...
Ännu en dag i verkligheten....
Våffeldagen dessutom såg jag!
Hade helt glömt bort...
Så nu blir d våfflor till middag....
Frågan e bara vart?
Hos mamma, pappa eller hemma hos mig?
Annars händer inte mkt, väntar o väntar på att jag ska kunna få d där jobbet snart...
Få pengar o flytta till stan...
Nästan så man har lust börja packa ibland... :-)
Nu e grejerna i hallen borta, alltså e nu en del av mitt liv borta...Känns konstigt, men skönt samtidigt... Man måste gå vidare, ska väl finnas en ny värld för mig där ute sägs d....
Nu ska ja ta o fixa tvätten som e kvar och sen dra sugaren genom huset o jaga dammråttorna som flyttat in!
Min haka mår sådär förresten, många som frågar haha!!
Det sticks o grejs då å då, men d ska väl inte vara nån fara...
Bara väldigt orolig att d kommer bli så fult när d läker....
Men d e ju verkligen inte snyggt gå omkring med d här jätte plåstret...haha!

Nä ha en fortsatt bra dag så hör ja av mig snart igen, nu e nog tvättis klar hos pappa...

Love // Sandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0