Veckan som gick...

Gud så slö ja blivit på o blogga! Förlåt mig alla trogna läsare...

Snart har en hel ny vecka gått igen, och denna gick oerhört fort!
I måndags fick ja "typ" en ny bil... Var in o la om fälgarna till nya sommardäck, där fann vi felet på d helvetes vobblandet som vart på bilen.
Ett av vinterdäcken var goooode slitet, d var felet!
Körde från däckplusöverlycklig över att kunna släppa ratten o bilen gick rakt fram istället för ner i diket plus att jag slapp krampaktig hålla fast i ratten under körning! Underbart! Så nu går d sådär me hastigheten... :-/

Promenerat en massa i veckan, men min älskade lilla strandpromenad har blivit kappad på mitten av allt vatten!
Bärsgärda är ett enda stort hav typ...
Som att min "vaneslinga" är kapad fick ja nå helskota i hälsenan i onsdags, ONT gör d!
Kom på i dag att jag ska gå i högklackat då gör d inte ont, men lite jobbigt gå på promis el fara ut o springa i högklackat :-/

Varit o hälsat på Kix o bästis i onsdags.
Bästis har blivit 1 år äldre i veckan så var dit på en tårtbit o en thekopp, kändes länge sen jag träffade henne...
Min söta vad jag tycker om henne!
Snart e d sommar o då ska vi allt hitta på en massa bus som vanligt!! Haha!

I går torsdag bar d av till Nyborg för storbak i bagarstugan.
Tunnbröd, klådda o mjukkaka i massor.
Tycker ju att d e riktigt roligt baka i stuga, e sån mysig stämning.
Så nu har man fått brödförrådet ordentligt påfyllt!
Mmmmm!!!

I morse kom "storebror" på besök o åt frukost innan han skulle styra kosan mot Narvik.
Han e så rolig bror, så man får skratta :-)
Och mjukkakan fick mer än godkänt, han åt en påse så d kan inte varit annat än fruktansvärt gott ;-)

Annars har veckan inte njudit på så mkt mer än vanligt...
Masserat mina grabbar i Assi, städat, tränat och bara varit...typ... :-)

Nu vankas helg IGEN och i kväll blir d bara en lugn kväll hemma så får vi se vad som sker i morrn.
På söndag blir d iaf middag o promis me bästis här hemma!!!

Ha en härlig helg vänner!!

Love // Sandra

26 Maj åker ja till Cypern! Längtar som stryk juh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0