Hemma är alltid hemma...

Familjen - D bästa i livet

Ibland är det bara så skönt att få komma "hem" till mamma eller pappa.
En lugn går igenom kroppen när ja kommer in genom någon av deras dörrar.
Jag är hemma & här är jag trygg.
Här är jag bara mig själv. Mamma & pappas "gumma".

I går åt vi middag i Lule hos min morbrors familj och i dag har jag precis avnjutit en kanon god o mysig middag hos min pappa.
Helt kanon bli bjuden på middag just hela den här helgen eftersom kontot e tomt och så även kylen.

I helgen är även mormor och hälsar på.
Tre generationer sitter och nöter sex and the city boxen på ringvägen i Töre :-)
Lite roligt faktiskt när mommo efter att ha sett den första säsongen säger:
- D här programmen handlar ju bara om sex Sandra. Antingen ligger dom i sängen eller så pratar dom om det.
Nu när jag kommit tillbaka från pappa frågar hon om jag ska kolla på sexfilm i natt och så skrattar hon.
Hur låter inte d..? Hon e så rolig min lilla ( på riktigt lilla ) mommo.

I kväll är det pub i Törböle, men jag tror nog jag stannar på ringvägen o kollar Sex and the city med mommo :-)

Nu går mamma runt & tänder ljus överallt, det är väl d som är d mysiga med hösten att man får börja tända ljusen igen.
Annars är jag ingen fantast av hösten, jag känner redan att jag är på väg bli deprimerad av den.
Skulle behöva få resa lite.
Men en annan gång sandra... en annan gång...

Just nu får ja nöja mig med en 24 kilometers helg tripp till Töre.

Love / Sandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0