25 årskalas, check!

Har haft den absolut BÄSTA FÖDELSEDAGSFESTEN någonsin!
Du milde vilket fylleslag, men ALLA verkar ha haft så så grymt roligt.
Har såna otroligt underbara vänner!
Lär känna fler o fler tok mysiga människor, vänner e bland det absolut finaste vi har!
Tackar alla från hjärtat som gjorde gårdagen till ett minne för livet =)

Hoppas på o håva in en massa bilder från alla fotografer från i går som jag skall kunna dela med mig av här.

Dagen / Kvällen i snabb version:
Fixade naglar & åt stadig frukost på morgonen.
Gjorde en massa ärenden innan jag gick på salongen och fick håret upp i spolar.
Sen var d bara gå med dom där i håret i några timmar, så blev hemma, INNE.
Laddade med lunch och Cara Mia på hög volym och sen var d till slut dags ta sig ner till salongen igen där jag fick känna mig som en prinsessa.
Fix håret uppsatt och make av mina älskade kollegor.
Sen typ åkte jag skridskoklackar till hotellet där jag ställde i ordning det sista och började väntandet på gästerna.
INGEN var i tid, icke ovanligt dock =)
Men kring 20 hade alla kommit.
Den ena rundare under fötterna än den andra.
Kvällen började med tipsrunda och sen var d äntligen dags för MAT!
SUPER DUPER god mat!
Helt underbar buffe!
Tjuvöppnade lite presenter under tiden folk tog mat.
Fick ännu mer presentkort på fritz olson så nu jäklar kan jag köpa en riktigt riktigt fin klocka!
Tur ja inte köpt nån än.
Fick ett jätte fint "Ylläs survivor kit" av Ida & Ronny som inte kunde delta på festen.
( Korgen som jag av misstag råkade få se på team, haha )
Innehåll:
 

  • Skidsockar ( Left and right sockisar, gäller läsa innan man sätter på sig dom! )
  • SKIDfilmer.... Somnade när jag sku se dom =)
  • Laktosfrimjölk 
  • Mintuuu

Oboy

Härligt litet  kit, super tack för ALLA presenter!

Efter maten då började eller rättare sagt hetset blev hetare.
D dracks mängder!
Försöka styra ihop mina lekar men till slut gav jag upp och slopade dom sista.
Orkade inte samla fyllona om o om igen, d var nu nästan omöjligt dessutom, haha!
MEN jag gav upp kontrollen helt.
För nu e d lite svart.
Men roligt som tusan har jag haft!
Morgonen bestod av lucköppning och utredning av gårdagen.
Sprang runt till alla som hade rum och jyra o sen brunch på B4 med massa tjejor.
Sen somnade jag o Sara här hemma hos mig i varsin soffa o chrille & Henrik i min säng.
Mitt huvud banka som aldrig förr, kunde inte röra mig!
Sen gick vi på Kina o åt, Grymt gott!

Nu kom jag precis hem från Ida & Ronny.
Varit dit o ätit smörgås o druckit the.
Men SEN kom d ett vinglas i handen.
Segt, segt, segt.
Nu halsbränna.
Så tokigt d kan bli.

Nu ska jag börja dra mig mot sängen, behöver verkligen lite sömn nu.
Hoppas verkligen att jag kommer sova som en stock i natt!
Tror faktiskt d.

D var en grymt snabb genomgång av kvällen men man måste ha varit där för o förstå hur tokigt d var.
 Alla ni som missade festen missade verkligen något.
Men d kommer säkert fler tillfällen.
5 år till 30 ;)

Tack alla igen!


Love / 25 åringa prinsessan på ärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0