En helg i lugnets tecken...

Sunday!
Wonderful, gör ingenting. Vill inte göra någonting. Känner inte för någonting,
Kollar en massa repriser och fryser under filten. Säg inte att jag håller på bli sjuk?
Vore otroligt passande, NOT!
Eftersom jag har en stor fest och förbereda och sedan delta på om 2 veckor.
Om 1 vecka e man 25, börjar fundera på d där... E d nu jag slutar fylla år eller vill jag bli 30?

Nåväl, hörrni i helgen har jag tagit d väldigt väldigt lugnt efter den senaste tiden alla tokigheter.
Vardagen känns oerhört trist o tråkig.
Men samtidigt har jag ett grymt bra liv just nu, allt känns så jädra mkt bättre än på gud vet när.
Jag e lycklig! Även fast jag e en ensam själ, men alla jädra underbara underbara vänner jag har runt omkring mig gör allt så grymt grymt mkt bättre!!

I fredags drog vi en mysis på B4 några jäntor.  Varm the kopp och chokladbollis vart d där.
Lite senare blev jag bjuden över till Rammel, 2 min bort på ost & kex.
Bad även där om en kopp the, fick d faktiskt =)
Tack söta!

I går lördag började jag min städning på "andra sidan" hemma i byn.
Inte roligt alls men något som måste göras!
D e så fint där, älskar d där stället juh!
Men faktiskt så trivs ja gode fint här i ny lyan åxå....
Nå sen vart d en helmysig kväll hos min älskade Fanny.
MASSA SURR, SURR, SURR!!Var lite väl länge sen. Sen grönsaker & dipp och MAMMA MIA, Herre jäklar vilken grymt bra film, love it! Måste köpa!
Inte sett film på månader, Finns ju en djungel "Sandrafilmer" där ute. Måste nog ta en helg filmhelg här snart tror ja!
Jobbisarna o några fler tjejor drog till torne i går o körde lite raj raj, kändes konstigt inte vara med dom, men jag hoppas dom hade super skoj utan mig iaf =)

Sovit lääääänge i dag. Går super o vända på dygnet, NOT!
Men skönt och välbehövligt, känns inte onödigt då e ja nöjd.

Vet ni.... funderar starkt på en grej.
Ska jag köpa ett par skidor?
Undrar om jag tar mig ut?
Kanske bättre än att köpa gymkort...? Dit e d kanske ännu svårare ta sig...?
Nä får nog fundera några dagar till men sen måste jag ta beslutet!
MÅSTE BÖRJA TRÄNA något nu nu nu nu nu nu nu nu NU!
Efter den rent ut sagt helvetiska träningsvärken jag fick efter skidturen i Ylläas kändes d som att alla delar jag verkligen behöver träna tränades.
Sen varvar man lite me o springa, pilates, styrke går åxå köra hemma. D passar mig bäst.
Kanske...... man kör på d viset?
I sommar har jag inte tänkt ligga på nån strand i den här jäkla kroppen! ÄNDRING!

Nu ska jag planera lite inför festen!

Puss!

Love /Sandra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

om du köper gym kort kan du alltid träna, köper du skidor måste du anpassa dig efter vädret ;)

2009-01-11 @ 14:25:56
URL: http://hany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0