Sova, jobba, äta, träna.... å sen om igen!

Jag e faktiskt mäkta stolt över mig själv. Tror d kan vara typ första gången i mitt liv!
Nä Cidesco examen var ja åxå gode stolt, men annars...
Hur jag totalt vänt mitt liv.
Tar hand om mig själv, tänker på mig själv.... Ego! Behöver fan vara ego. D säger Fanny iaf ;)
Satsa helhjärtat på sig själv ett tag innan någon annan ska in och ta plats =)
Plötsligt händer d! Kanske.....

I går var vi på ett sjukt roligt spinningpass!
Och i dag var ja på aerobics, hade nästan glömt hur skoj d är! Men ursh vad man tappat allt som heter koreografi.
Eller så minnet.....
Men d kommer väl d åxå, man får bjuda på sig själv och snurra och sparka fel hit o dit.
Alla e vi ju nya till en början.
Försöker tänka så, för helst vill ja kunna ALLT DIREKT!

Dena häer veckan hörrni...
Har jag planerat varje minut, sekund typ.
D känns inte alls så roligt... Finns ingen tid över till nått annat...
I morrn måste ja på gymmet kl 7 för efter jobbet ska ja me mamma o handla mat.
Hur F** ska ja ta mig upp o dit den tiden???
Hoppas hoppas HOPPAS Millan eller Jowa kommer med! Då kanske ja tar mig...

Vore kanske en bra början o typ sova NU, för ja e trött som stryk...märks d? =)

Sleep gott!

Love / Sandra Blad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0