Orkar inte ha nån rubrik!

En väldigt slutkörd Sandra kom hem i går efter massagen i Risön...
Bilfärden hem tog typ d sista av min ork!
När sen systrarna Hansen ringer o börjar hetsa som tokar bägge två uti ett uppdrag till i dag, fattar ja inte hälften av vad systrarna säger...
- Vänta, kan ja få tänka på vad ni sagt och få fara hem o äta o få nå energi till huvudet så ja orkar tänka på detta säger jag då...
Så jag åker hem lagar lite mat, fortfarande helt slut.... D e inte normalt! Måste ha nå skit i kroppen nu, typ ÄNNU en till förkylning eller nå.
Tar sedan mina trötta ben till bilen o styr mot Lulevägen...
Väl där börjar ja förstå vad uppdraget handlar om, ännu en kväll me jobb :-)
Men den här gången aningen lite roligare faktiskt, tjejer som vill ha ansiktbehandlingar o hela allt!
Så visst jag kollar m jag har allt hemma o bestämmer mig för att ställa upp för brudarna, jag tjänar ju åxå lite pengar som verkligen behöver dom!
Sen blir d kul träffa tjejerna åxå.
Så i eftermiddag bär d av mot Lule...
Får se om ja går ut me tjejorna eller om ja åker hemåt...
Beror på hur kroppen och huvvu känner sig efteråt....

Kom precis in från en lång promis! Gud i himlen så skönt d e ute! D börjar gå mot sommar!!! Wiiiiiiiiiii!!!
E d sånt här väder i morrn ska ja då fara till Bakuträsk o grilla korv, i dag kändes d så stressigt när ja ska hinna med allt annat innan ja ska ta mig mot stan...
Hittade en klänning i stan som ja börjar känna att ja bara måste ha, måste fara o prova den i dag iaf...
Förhoppningsvis sitter den så jäkla dåligt att ja inte vill ha den, då blir d billigt o bra!

Nu ska ja stänga av tumlarna som står o stör i tvättstugan och sen hoppa in i duschen...


Ha en suuuuper mysig lördag!

Love // Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0