Förlåt mig...

... för jag har syndat!
I går var ja i Lule stan....
Och köpte ett par skor... Jätte fina!
Men då var ja på en skoaffär i kalix i dag....Dumt av mig o egentligen gå in....Men d gjorde ja.
Å där stod dom! Skorna jag kollat på så länge, som jag avundsjukt tittat på dessa tjejer på krogen som har plånbok för o köpa dessa skor.
Sista paret, min storl. Tror ni jag gick utan dom...?
Jag gick faktiskt tillbaka till affärn efter att jag kommit på vad skorna skulle kosta. 149 :-.
Så nu har ja 2 par fin skor. Men d går åt, e ju en del uppe på dom o går om helgerna så ;)
så 2 par skor för 350:-, rena fyndet måste ja faktiskt få säga. (Ord pris: 1100:-).
Mamma, Fanny & Robert suckar tungt just nu jag vet.... Men just nu äter jag Bullens pilsnerkorv till middag åxå =) hihi!

Nå nog om d....
I morse flög mina ögonlock upp kring halv 7 på morgonen för att dörren till brors lägenhet öppnades.
In kommer...
BROR!
Altldelens för tidigt!
Han sku ju komma i morrn.... Jaha,jag hostade o snorade så mkt så jag steg upp o åt frukost o la mig sen på soffan ett tag så bror fick sova som inte alls hade sovit nå under natten för att maskinen pajat o sen hade han token kört hem från Arjeplog och skulle åka igen till Pite kring 12.
Så nu fick ja flytta hem lika fort som jag flyttade dit den här veckan....
Nå gör inte så mkt, hinner fixa till här i hemmet då innan d kommer en mäklare o fotar mitt älskade lilla krypin.
Nu e pappa & ja på G o flytta båda två...
Men säger bara d, jag kommer gråta floder när jag ska packa ihop mig härifrån....
D här e mitt hem, min trygghet, min borg. Men jag önskar jag kunde ta med mig huset härifrån. För i Töre vill jag inte bo....
Men i min la´gård skulle ja kunna bo för alltid!
Nå väl.... Måste väl bli vuxen jag åxå nångång.....

Nu ska jag koka min korvburk och sen åka till mamma o hjälpa henne färga hennes gråa ;) Skratt!

Love / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0