Lägenhetstankar!

Varit o kollat på en lägenhet i går kväll.
En 2a  väldigt centralt i Kalix....
Frågan e ju bara nu om ja ska ta den eller inte....??
Och ni som känner mig vet ju att jag inte e så värst duktig på o bestämma mig för saker.
Speciellt inte boende, har lite svårt flytta från längan....
Kanske därför ja bara ska ta den här nu o flytta impulsivt så ja slipper tänka så mkt att jag börjar gråta =)
Nå d e tryggheten d sitter i.....
Men måste ta mig i kragen nu och fixa mig något riktigt eget....
Avsluta ett kapitel och börja ett nytt.
Mitt nuvarande hem gjorde jag ju inte ensam, d sitter i väggarna än.
Nytt jobb som ja älskar! och sen nytt eget hem.... Jag e ju på väg hörrni.... Eller hur?
Fasiken vad svårt ja har för o bestämma mig!
Och mina kära föräldrar e ju till sån hjälp ibland.... =)
- du gör ju som du vill, d känner du.
Kan ingen bara säga gör si gör så! Vore mkt enklare.... 
Mamma o Pappa kommer nog alltid vara dom jag frågar om allt först....
Ja d mesta iaf =)
Mina rådgivare!
Nå nu måste ja göra nå av denna dag innan ja börjar jobba...
Måste duscha!

Ha en bra dag!

Love / Sandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0