Julen är över...

Äntligen skulle ja nästan vilja säga.
Min lever mår inte bra....
Men d har varit en super mysig o trevlig jul ändå.

Mommo, Mamma & bror var här på aftonen. Var så lugnt o skönt o bara sååå mysigt!
Trodde väl aldrig i hela mitt liv att jag någonsin skulle fira en jul i KALIX någonsin, men nu var d åxå gjort =)

Juldagen hade jag ju tänkt viga till Lule. Men jag orkade inte ta mig dit, kände inte alls för krogen & trängsel...
Var på tok för trött.
Så d slutade med en mys kväll hemma hos mig med fina vänner, vin, spel & sing star.
GLÖMDE fan bjuda på osten & kexen som ja skulle kom ja på i dag, sorry.... vi tar den en annan gång =)
Vart hur som helst en del promille & en sen morgon.

 Sara e den sötaste tomten jag sett =)

Trög dag efteråt, annandagen alltså. Seg hela dagen.
Drog till Happis / Torne me Maya & Sara som sällskap, inhandlade inte en pryl bara ett bakismål på Max! Mmmmm!
Sweet annandags mat, haha!
Sen väl hemma vart d en lång powernap o sen drog vi i gång igen....
På hotto träffade ja halva Töre tror ja, riktigt skoj o en hel massa andra man kände. Men utöverd var d ingen höjdarkväll faktiskt.
Kan ha berott på att d redan har varit en hel del festande senaste veckan. Kan ligga något i d.....

Både Fanny & Josse sessan var på plats i Kalix! Kärlek!

Lördag nu.... DÖD!
Sov halva dagen hade ingen som helst ens stiga upp den här dagen!
Men Sessan ringde & sparkade upp mig för lite lunch på B4, där vi vart nån timme...
Drog sen en sväng till byn för lite mini julafton med pappa som fick magsjuka på julafton.
Väl tillbaka i Kalix återvände jag snabbt till B4 igen för en kopp the med sessan igen.
Sliiiiiiten, tröööööött, illamående o i mjukiskläder o mössa kommer bruden på den bästa ideen på länge att vi måste ta en drink för att d e hennes sista kväll i Kalix.
Sagt o gjort där stod dom3 drinkar på bordet.
Aldrig har väl en drink tagit sån tid o dricka....
Men d blev några glas o där satt vi med alla andra dårar som nite tyckte att d var nog med drickande än....
Vi var där tills dom typ ville slänga ut oss....typiskt.
Men ingen fylla vart d iaf, sjukt skönt!

Söndag i dag.
Känns som måndag.
Glidar dag... inte gjort mkt.
Precis kommit från hotto där vi planerat vårt nyår i Ylläs!
Dit drar ja med gänget på tisdag efter jobbet.
Sååååå jäkla skönt skipppa krogen, trängsel, massa massa människor, smink, klä upp sig osv. osv.
Nä underställ, spel, vin & mys. Längtar!
Behöver lite lugn.

Nu e d dags för en god natts sömn så man e laddad för tokjobb i morrn.
Långt pass åter =) Men va fan d e sååå skoj!

Börjar fundera på mitt 2009.
D får ni höra en annan gång, orkar inte skriva mer.... D vart så rakligt hela inlägget här... Men hoppas ni e nöjda med uppdateringen =)

Puss & Gonatt!

Love / Sandra.

Kommentarer
Postat av: Josefine :)

Du är så söt som säger Josefine åt mig :) Vet du? Jag är helt förstörd, jag är hemma från jobbet o blir samma imorn. Har sovit halva dagen o knappt rört mig, ser ut som skräp o har kollar på wall e. Tack så mkt för allt under julen mitt hjärta. Tänk va vi hann umgås :) O förlåt för alla påtvingade alkoholhaltiga drycker i lördags :P Jag saknar dig redan men det jobbar jag på nu :) Sköt dig nu gumman! :)

2008-12-29 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0