Lättnad, saknad och irritation...

ÄNTLIGEN!!
I går kom den....
Tiden jag väntat på så länge.... :-)
Tid hos Kiropraktikern...!!
Inte EN dag för tidigt, och det var som jag misstänkte...
Jag är ramsne igen!!
Bäckene snett igen, hela jag lutar.
Inte konstigt jag haft ont i typ hela kroppen, och att det sprider sig åt alla håll o kanter.
Så nu har vi påbörjat uppdrag bli rak!
Återbesök nästa vecka!
Fy bubbland så skönt d var med massage o knäckningen, en befrielse utan dess like typ!

Sen gjorde jag nog inte mkt mer under gårdagen, e ju som fortfarande förkyld så man vilar en hel del bara för o få bli av me skiten!
Men framåt kvällen tog jag mig en promis.
Gick till graven... Å fy vad jag saknar!!! :-( Förstår d fortfarande inte, VILL INTE!!
Man känner sig flumi stå där o prata med honom, men inte få svar... Inte få höra hans röst...
Inget eller ingen kan ta i från mig den tunga saknaden jag känner efter honom.
Att stå där och försöka inse och sedan tänka att 12 mil härifrån ligger Moffa åxå i en kall grav.... :-(
VARFÖR!?!?!?!?!
Jag vill vara hos dom, jag vill att dom ska finnas här!!! D är så orättvist..... Så förbannat orättvist... *tår*
Jag älskar dom båda mer än ord kan beskriva.

______________________________________________________________________________

I dag var d en gode gode seg morgon!! Hur ska d gå när ja får jobb?? Allvarligt, herregud!
Väckarn ringde 07.30.... TRÖTT i ögat....!!!
Snozzade till just efter 8... Steg upp åt min grötfrukost och tog på mig d som låg framme, fixa till fejan lite o åkte till Kalix, till stället jag avskyr! ARBETSFÖRMEDLINGEN!!
Nu har dom satt in mig i nå program som jag ska gå för o få jobb. Hm...Alltså har jag haft nån som helst nytta av dom överhuvudtaget!??! NOPE!!
Nu ska man gå på en massa möten o skit, och komma fram till vad??
Att jag måste börja städa el jobba som personlig assistent?
Nä ni GLÖM D! Har inte utbildat mig till nå för flera 100 tusen och sen ta nå skit jobb!!! Aldrig!
Nå väl får väl gå å se vad d e för nå o hoppa av allt om jag inte tycker d leder nån vart, fast ja redan vet svaret...
Blir bara Irri.... Dom har inte haft nå komma med hittills....
Men då var jag iaf hemma igen, ska snart gå ner på shell o äta lunch med min mor... Sen tar jag ng kanske en promis...
Man vet aldrig kanske händer nå super skoj på promisen jag kan berätta om sen.... ((Sanolikheten är väl lika med 0, men ändå haha! ))

Ha en bra dag där ute!!

Love // Sandra.



345941-2

Älskar dig & Saknar dig Jimmy min vän....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0