Må denna dag snart vara över!

Den här dagen har jag alltid älskat!
När jag var liten gick alltid jag o min lillebror alltid o köpte rosor & skrev nått gulligt litet kort till mor & far.
Tror vi bryggde dom lite kaffe och bakade något till dom när dom kom från jobbet...
(( Vad söta vi var hihi ))
När d sedan börja komma in karlar i mitt liv var d dags utöka presenterna och kärleken lite :-)
Men d har aldrig varit presenterna som varit grejen, det är känslan.
Det är en god middag m ett gott glas till och kärleken isig som är en känsla den här dagen som jag tycker om.
Förra året var väl kanske den värsta 14 feb i mitt liv, 2 dagar innan tog en 4 år lång kärlekssaga slut.
Jag fanns med i den kärlekssagan...
Så i år gör jag nästan allt för att försöka dissa den här dagen totalt... Bara för att!! Bara för att d e singlarnas hatdag nr1! :-)
Men något som ändå e underbart e ens vänner...
Pling Pling på telen och ett fint sms dimper ner i inkorgen, då kan man faktiskt inte annat än le tycker ja.
Ni e ju för gulliga bara... :-) Tack!

Men i morse vart d ingen skönhetsvila som varade halva dagen igen, nej nej upp å hoppa o fixa sig ordning för att fara på Ikea me bästis!
Har nog aldrig hittills varit så länge på ikea i Haparanda hittills... 3 TIMMAR!!
När man var till SUndsvall gick d ju en hel dag, men i Happis har d alltid gått så fort, nu e d ju så nära.
Eller så e d nog bara så att jag har för mkt grejer redan och behöver inte mer?
Vad tror ni?
BÄstis har ju flyttat och ska inreda hela lägenheten nu, så då måste man stanna upp o tänka  mer..... Har förträngt hur d var.... Och tänka inredning :-)
Men hoppas hoppas jag snart får börja om med d igen...!!! Vill flytta NUUUUUU!!!
Men fyndade lite iaf:
~ En lampskärm, så jag kan byta ut den gamla som inte passar in nånstan överhuvudtaget!
~ En till röd rund matta till hallen, vart för lite med bara 2, så nu har dom 2 blivit 3.
~ Ramar i gross o parti: En, till "Lilla Sandra" kortet, 2 till mina diplom ( fan vad duktig jag kände mig när dom var inramade och tittade på dom... Man blir lite stolt över d man åstakommit i utb iaf hihi!!! ), Små ramar till en fotovägg.
~ En till vit skål till min vita serie.
Sen var d slut i vagnen, hade kunna köpa hur mkt som helst... D finns så mkt fint.
Den e livsfarlig den där affärn juh!

Sen har jag kommit hem och fixat o trixat här hemma, lagat mig lite mat och druckit lite dricka.
Tror snart jag ska fara en sväng till min mamma o under tiden jag e där ska nog bastun få bli lite varm och go
Så hoppar jag in där senare.
Kanske skrubba lite, peela lite, fila lite, å måla lite.... :-)
"Rå om mig själv kväll" helt enkelt....
 
Ta hand om varandra där ute nu, visa varandra kärlek!

Lev o må gulletå!


Love // Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0