Ond dag...

Vaknade i morse med VÄRLDENS huvudvärk!! Jag trodde den bokstavligen skulle sprängas!!
Knaprade massa panodil o låg som en död sill i sängen till framåt eftermiddan.
Vaknade iaf i tid i morse och förrutom huvdvärken med en otrolig smärta i ryggen...
Då slog d mig att nu jäklar e klockan så pass tidigt att jag hinner ringa Kiropratorn om o boka en tid under deras telefontid!!
Jeeeey! Har ju bara tänk göra d i sådär 4 månader eller nå nu...
Men nu så, till veckan e d bara åka in o knäcka till o mjuka upp kroppen lite så kanske man kan "starta om" en aning.
Den där förbaskade träningen måste jag komma igång med ORDENTLIGT!
Lovar, när jag flyttar till stan ska jag ta min rumpa till ett gyn, får vara hur jobbigt som helst gå dit ( jag e inte alls ett fan av gym, känns som alla stirrar o dömer ut en direkt )Men dit ska jag!!!!
Tog mig iaf ut på eftermiddan på en promis i blåsten med lilla Donna (hunden ).
Var skönt med lite frisk luft, släppte ännu lite till på huvudvärken.
Tyvärr har halsen börjar spöka mer o mer nu på eftermiddan så nu dricker ja massa the så jag inte kommer somna i natt ;-) haha!!
Ja ni hör ju, man blir bara sjuk o får ont i kroppen vara hemma o ledig för mkt....hihi....

Men men nu e disken diskad, tvätten islängd i maskin och nu väntar the o en liten nattmacka, sedan ska jag nog försöka få mig lite sömn... Ska me bästis på Ikea i morrn...hon kommer TIDIGT och hämtar mig så :-)

I morrn vet ni alla vad d e för dag, bara så ni vet så kommer jag dissa den totalt....!! För första gången i mitt liv...
Men d har ju sina orsaker,.... Eller hur...???!




Natti natti vänner!!

Love // Sandra.

Pssst! Förresten...LOST har ju börjat i kväll, ÄNTLIGEN!! Fan vad bra d e, nu e man ta mig tusan totalt fast i d där...vaffö kan dom inte bara visa allt i sträck för :-) Orka vänta en vecka nu....!! Grrr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0