Sociala dagen!

Alltså snacka om att man inte är van vara i gång en hel dag...!!

Klockan ringde 07.30 i morse, en tid jag inte klivit upp till på typ 4 månader ( Jo, kanske nån enstaka ) för att jag skulle in till staden.
Hade bestäm träff me bästis rätt tidigt för att hinna träffa henne innan hon sku på jobbet.
Sandra snozade i över en timme! Jag e såå SLÖ! D e nästan hemskt!
Nångång efter halv 9 tog jag min stora rumpa upp från bädden!
Hoja allt gick i snigel fart... När jag till slut var färdig kring 10 var ja redan en timme sen typ.
När ja kommer ut startar inte bilen!!! Nej nej nej, så arg jag vart, inte nu!
I med batteriladdaren, I know d e dags byta d... Men jag e så seg på den biten... DYRT, om man inget jobb har :-)
Men men gick till slut i gång fast klockan hade ju tickat en aning.
Nå tog mig in till slut, for hem till bästis och myste med henne o Max o jyra på där....
Sedan begav jag mig till staden för och besöka ett spa, hur fint som helst, snälla kan inte alla snälla människor hålla tummarna att jag får jobb där!!! VILL!!!
Ska snart dit o provjobba iaf, ser fram emot d jätte mkt!
Sedan efter d träffade jag Bejbiii! Så länge sen! Var jätte skoj o träffa henne igen äntligen :-)
Tog oss en mumsig macka o surrade om allt möjligt som varit den senaste tiden i våra liv... Mys!
Sen tyckte jag itne att jag varit nog social än så åkte till Kixi mixi för och träffa henne, Lill Lovis o d nya stjärnskottet Nelly! Sååååå söt liten tjej! :-)
Där vart d ännu mer surr... Fy tusan så jag saknat prata om ALLT med den tjejen! Vänta bara tills jag kommer till stan ojoj vad vi ska umgås min söta :-)
Dunder fin lägenhet har dom fått sig åxå! Aningen avis jaaaa!! ;-)
Klockan började närma sig 21... Kändes inte som dagen var riktigt färdig än...
Bästis slutade 21 så vi bestämde oss för och mötas upp och ta o äta en jäkligt sen middag på stan!
Vi åkte o käka på matstället o kolla på folk som var lite runda runt fötterna som vandra utanför till krogen...
Vi kändes oss sås duktiga som var nyktra o skötsamma... :-)
Men nog var vi allt ganska sugna på att ta oss ett danssteg eller två på krogen... Men men en annan gång :-)
Vid bilen fick vi iaf oss ett gott skratt åt lite människor... HAHA!! Säger bara d: "ett gott skratt förlänger livet" ASG!
Sne skjutsade jag hem sötisen min och tog mina trötta ögon ut på vägen och körde dom långa 5,5 milen hem...I dag kändes d långt...
Nu e jag verkligen trött, i vanliga fall e jag hur  pigg som helt nu, men som sagt inte van vara i gång :-)
Hoja längtar så till ett jobb!!
Men d kommer!
I morrn ringer klockan igen, i morrn bär d av mot korpilombolo.... Till lill mommo! Mysa och kolla schlager!! :-)

Vi höres på söndag!!

Ha en underbar helg...!!

Ta hand om varandra!


Love // Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0