Tidsfördriv på Klippgränd...

SNODD, tidsfördrivsgrej ;-)

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut? Ändrade hela mitt liv, bodde i Sthlm, vart singel, levde ett liv jag aldrig upplevt tidigare.

Dog någon i din närhet? Ja ~tår~. En av mina bästa vänner, älskade Jimmy 15 Juli, Min älskade morfar den 15 December.

Vilka länder besökte du?  Finland

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007? Cara Mia

Blev du kär under 2007? Jo faktiskt....

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var på skolan, Magnus kom till Sthlm på kvällen... Lugnt.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart? Varit utan alla tradgedier som hände, 2007 var ett hemskt & tungt år!!

Hur höll du dig från att bli galen? Pratade

Vem var den bästa nya personen du träffade? Många, men fann en evig ny vän i Sthlm. Fredrik

Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, jag tycker alla blir föräldrar

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 15 Juli & 15 December... För alltid

Vad var din största framgång 2007? Jag lyckades ta min examen + Cidesco

Största misstaget?
Är en del, men ingen ide att grubbla på. Gjort är gjort...

Har du varit sjuk eller skadat dig? Jajjemän nere i träsket lyckades ja få massa, magsjuka, förkylning osv.

Bästa köpet? Mina flygresor hem

Vad spenderade du mest pengar på? Säkert partyn :-/

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänners stöd & uppmuntran under året

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har aldrig gråtit så mkt under ett år....

Vad önskar du att du gjort mer?
Inget, hade inte klarat mer

Vad önskar du att du gjort mindre? Tryckt ner mig själv mindre

Hur tillbringade du julen? Hos mormor, första julen utan morfar :-(

Favoritprogram på TV? Gilmore Girls

Bästa boken du läste i år? Nobels testamente

Hur skulle du beskriva din stil år 2007? En ny oupptäckt Sandra

Nu vet ni ännu mer om mig o mitt hemska 2007!!
2008 är än så länge inte nå mkt bättre, men som alla säger d e bara början... Så vi får väl se.
E iaf skeptisk....

Love // Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0