Virrpanne dag!

Ännu en dag går mot sitt slut, bara änden kvar...

I dag vaknade man upp av en hysterisk Fanny baki dörrn :-)
Hade visst sagt till henne att jag skulle följa med henne till Kalix på morgonen ( OPS! )
Men som vanligt var ja sten död på morgonen och hade helt glömt ställa en klocka.
Hade 25 min på mig att göra mig klar... O nu snackar vi om en Sandra som var STEN död!
Nä jag orkade bara inte stressa upp... I morse kändes d som en omöjlighet.
Så stackarn fick åka själv... Kommer nästa gång söt :-)

Jag tog mig en lugn frukost och gjorde mig klar för o starta dagen, d var nu redan full dag ute!
Fanny ringde mig o tyckte ja skull komma hjälpa henne skotta fram en gång hemma hos henne...
Jo sa jag, kommer på ett tag.
När jag gick ut på min egen bro insåg jag att nä sandra, nog får du banne mig ta din egen bro först innan d åter fryser till is!
Stannade hemma o började me trappen, jävlar vad tung snön var...var dessutom några dm....
La i från mig spaden när trappen var klar o drog till Fanny för bara lite vila. :-)
Kom dit o satt mig i soffan o surra...som vanligt.
Hade glömt att vi sku se film åxå i dag... (( Jo i dag har jag varit allmänt jäkla virrig )), men jag hade glömt filmen.
Så vi åkte till mig och såg den.... gick först på shell o köpte lite gotta, TYVÄRR!
Helt ok film fast ja missade halva när jag satt hela mitten av filmen i telefon, TYPISKT!
Sen for Fanny... Då tog jag till mig alla krafter ja hade o tog min an verandan...eller vad ja nu ska kalla den.
Å nu ni! Den e helt uppskottad! Och jag har sjuuuukt ont i min axel! Men nu e d gjort sköööönt, kollat in snön alldelens för länge nu.....
Sen har jag mest legat, precis satt på bastun och tänkte ta mig ett glas rött o ha en mys kväll me myself and I!
Kanske fixa lite fötter å naglar... pyssel pyssel.
Sen e d Måns på tv, Gaygalan dock... Men vad fan lite får man stå ut med för o få se d vackra ansiktet ;-) hihi!

Men mina tankar i dag är i ett helt annat universum tror ja... Har lite dålig koll på dom i dag.
Hur vet man att d man tänker är något att fortsätta tänka på?....
Virrigt??
Jo... ja veeeet!
Glöm d... Om ni ens orkar läsa fram till hit... :-)

Ha en mysig kväll alla!


Love // Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0