Mitt huvud e fullt av varför.

~ Alla dessa varför! Jag blir GALEN!~

Dagliga tankar...

- Varför togs Jimmy i från oss,?
-Varför fick inte moffa sin egna lediga tid med oss en längre tid?
-Varför kan jag inte få vakna ut denna hemska mardröm?

Till en person....:
-Varför sa du så om du inte menade så?
-Varför kan du inte flytta ur mitt huvud?
- Vad e d för vits me d där som kallas kärlek egentligen....??

Men tack gode gud för min familj och mina underbara vänner.
Ni gör livet värt att leva!



Love / Sandra.


Kommentarer
Postat av: Issa

"-Varför sa du så om du inte menade så?" känner jag igen alltför väl, det har varit heta diskussioner kring det ämnet men ingen kommer på något vettigt svar till varför människor gör så...Men det gäller att aldrig sluta hoppas, tillslut hittar man någon som menar det :)



Ja jag brukar vara här och tjuvläsa ibland ;)

2008-06-14 @ 00:45:04
URL: http://emoissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0