Helt slut & nu börjar packandet...

Åh vad skönt med helg!
Har varit en tung vecka på jobbet,  vårt erbjudande om massage har varit väldigt uppskattat.
Inte van massera flera timmar om dagen så d har tagit på en.
Men d e roligt att få ha träffat så mkt nya ansikten och dom har varit sååå nöjda, riktigt skoj.

Men alltås....
Hur orkar människor flytta så mkt som många gör?
Det är nu första gången jag ska flytta någerst på rikigt, jag menar flytta HELA mitt hem.
Har tömt byrån i hallen o e redan less... Detta kommer bli jobbigt...
Är kanske för overkligt än att ja verkligen ska flytta... till KALIX! =)
Men noggrant ska d göras, till och med sorterat mina allt om mat tidningar i datum ordning, skratt!
Jepp d e sant....

Tänkte ju som fara till Fanny i kväll, men nu e ja så trött så ja undrar om ja orkar....
Jag e verkligen helt slut, så grymt skönt med en lugn helg HEMMA!
Ska banne mig ingerst i helgen... Säger ja nu iaf.
Ladda batterierna ska ja, d behövs, dom e rätt så urladdade...
Känns i både huvud o kropp.

Nu ska ja försöka få ordning på alla små pinaler som legat i den där byrån som man inte vet man ska göra av...
Innan ja sen antingen åker till Fanny eller lägger mig i soffan.

Ha en mysig fredag kväll!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0