Lalalalalalaaaaaaa...........

Fortsatte mitt bloggvandrande och hälsade på Dannis där jag fann ännu mera tidsfördriv....

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

~ Vad händer i kväll?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

~ Absolut hon är det!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

~ Inte det hjärtat

Vilket sms blev du mest berörd av?

~ Mera bevis

Vad säger din mamma innan du går & lägger dig?

~ Men se där!

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

~ Hur menar du?

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

~ Jag svänger förbi med ett gäng bananlådor till dig efter arbetet...

Vad vill du höra mest av allt?

~ Mm

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

~ Nykter än

Din romanstiska replik?

~ Bra!

Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Är i Töre nu

Totalt lönlös grej d här me, men lite roligt var d juh... Speciellt när man e såhär trött som mig.

Tror d e dags för mig att krypa under täcket nu.... Fanny ska komma & äta frulle 8.30....Gud så hon kommer få banka på dörrn... Om inte ett mirakel sker... Känner på mig att ja e stendöd i morrn....Har ont i ryggen o d går upp emot skallen så huvudet värker mellan varven hela tiden... Less....
Men i morrn ska här tas en promis, en lång en....!! MÅSTE UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0