Snart får ja ny adress...

I dag har ja bestämmt mig!
Kommer flytta till Kalix i oktober, den 1:a får ja nyckeln till mitt nya hem.
Då ska d väl fixas lite väggar innan ja tar mitt pick o pack o flyttar från lill byn till samhället Kalix.
Det enda stället på hela jorden som ja inte trodde ja sku flytta till någonsin.
Allting verkar bli som jag aldrig tänkt, lite obehagligt faktiskt hur livet kan komma att bli.
Ska åka in och skriva kontraktet i veckan.
Dessutom fick ja i går reda på att Maya gumman bor i SAMMA hus, hur bra e inte d då? =)
Såååå roligt och otroligt skönt ha någon man känner så nära...
Van och ha pappa juh, skratt!


Just ja mitt nya liv....
Nu blir d mindre alkoholkonsumtion och mer träning och mer tanke på hälsan under hösten.
Ska börja träna med Nanna, nu jäklar SKA jag börja gå på gym& på pass! Lovat mig själv d nu!
Få se då...
Önskar ja kunde laga god nyttig mat, e inte så duktig på d.... tycker ju inte om sånt som e nyttigt.
Måste lära mig.
Alla recept e välkomna =)

I dag har man jobbat som vanligt.
Sara e tillbaka på salongen, riktigt roligt saknat tösen juh!
Mkt masserande i veckan så ser fram emot en lugn helg i byn till helgen... tror ja vill umgås med min lilla Fanny, ursh så lite vi umgåtts senaste tiden... Inte van vara utan henne mer än nån enstaka dag juh!
Sen ska ja nog börja rensa lite hemma inför flytten. Har ju som hunnit samla på mig en hel del grejer genom åren i mitt lilla hus...

Nu ska ja poppa lite popcorn och lägga mig till rätta i soffan o vänta på kvällens sex and the city avsnitt.
Ursh fastnat för den där serien nu! 10 år senare typ =)

Gonatt me er alla!

Love / Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0