Tisfördriv...

Var över till Jossans blogg och fann nå kul som ja tänkte ja kunde sysselsätta mig med nu så jag inte somnar...
E såååå trött....
Nå i denna lilla lek ska man bläddra lite i sina kontakter i mobilen....

Har du kysst nr 7?
~ Carina, Nä ni, inte min morbrors fru...

Har du träffat nr 9 i veckan?
~ D e fan bara måndag i dag så jag fär väl säga såhär att jepp, träffade Chrille under den senaste veckan.

Älskar du nr 10?
~ Chriss, känner honom inte så värst bra så d vore inte rimligt på något plan...

~ Har nr 16 gått i samma klass som du?
Ellan
, Jajjemän! På gymnasiet, jädrans vilken rolig tid! Love that girl!

Brukar du hänga med nr 19?
~ Emma Waldau, önskar jag kunde... Men vi bor lite väl långt i från varandra. Men unde rmitt år i Sthlm blev d en hel del "häng" tillsammans! Miss her...

Gillar du nr 26?
~ Göran. S. Han e en bra vän klart jag gillar han!

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
~ Helen, Johå då! Helen har sin Matthias och sina två små tjejer i Boden =)

Hur känner du nr 38?
~ Johanna.B, en kompis från grundskole tiden ( Då var vi "bästisar" ), men som jag i dag bara träffar lite då & då ute på krogen mest.

Är du intresserad av nr 42?
~ Jojji, min fd svägerska, Nä hörni inte på så sätt. Men d e världens underbaraste tjej som snart ska bli mamma!!!

Hur länge har du känt nr 49?
~ Krille, oj.... Hm..... Sen mellanstadiet kanske...?? LÄNGE iaf.... =)

Så nu har d gått lite tid av mitt liv igen till en rätt lönlös sak....
Men prova ni åxå, d e lite roligt ändå...

Ha en mysig måndag kväll!

Love / Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0