Sjuk? NEJ tack!

BER TILL HÖGRE MAKTER ATT JAG SKA SLIPPA BLI SJUK?!
Om jag klarat mig såhär jäkla länge borde jag klara mig helt TYCKER JAG!
Ont i halsen och snorar lite , blir täppt när ja sover. Precis tecken på att förkylning e på g för mig!
ALLTID så typiskt!
SÅ fort jag kommit i gång med träning blir jag SJUK, och sen får man inte träna o d dras åter ut på, gode för länge!
Sjukt less!
Peppar peppar att detta e snabbt övergående tecken!
Å int att jag har tid vara hemma heller! Har ett jobb o sköta!
Så håll tummarna för mig ;)

Precis haft 90210 kväll med Ida.
Kollat dom 3 första avsnitten.
Rätt ok serie, måste se resten nu när man börjat!
Irri att man inte har kanalen o fattar inte nå med o ladda ner!
Får bli fler 90210 kvällar helt enkelt!

Nu e natten, och ska dra en halstablett och stänga mina svidande ögon.
( sov dessutom 2 timmar efter jobbet, INTE likt mig... Min kropp e trött! )

Love / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0